Sword&Cross
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's like i'm sleepwalking.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daniel Slowayk

Daniel Slowayk


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 28-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Profile
Name: : Daniel Slowayk
Age: : 19
Reason for placement: : depersonalisatiestoornis, Pathologisch liegen, Automutileren

It's like i'm sleepwalking.  Empty
BerichtOnderwerp: It's like i'm sleepwalking.    It's like i'm sleepwalking.  Icon_minitime1za sep 28, 2013 11:12 pm

'Hier ligt Sophia Julia Slowayk. Geboren 1995, gestorven 2012. Jij was was een persoon waar ik van hield. Iemand waar ik tegen op kon kijken ondanks dat je jonger bent dan ik. Nu je hier ligt kijk ik nog steeds naar je op, want jij bent de persoon die er voor mij was. Vroeger als je bang was voor de onweer kwam je naar mij toe. 'S nachts kroop je bij mij in bed omdat je bang was voor de mannetjes die ruzie aan het maken waren. Dat vertelde ik jou, later is dat over gegaan en leerde je op school dat het kwam door de zee die de wolken terug kaatste. Maar nog steeds zag ik jou als mijn kleine zusje, alleen iets wijzer. Wijzer dan de hele familie die wij hadden. De respect die jij had voor mensen om je heen. Daar kunnen heel veel mensen van leren. Ook ik leer daar elke dag nog van. Het spijt me dat je met mij opgescheept zat. Dat ik niet als een normale grote broer kon functioneren voor je. Maar ergens heb ik er ook geen spijt van. Want als ik normaal was dan hadden wij nooit zo'n band op kunnen bouwen als die wij nu hebben.' Daniel knielde neer voor het zelf gemaakte graf. Zijn zusje was hier niet begraven, ze was ergens ver weg van Daniel begraven. Toch wilde hij een soort aandenken hebben waar hij naar toe kon gaan als hij het niet meer wist. Hij legde de wilde bloemen die hij geplukt had voor de grote steen die hij had verplaatst naar de begraafplaats. Hij sprak hard op zoals ze op een echte begrafenis deden. Hij had deze speech graag hard op willen lezen tijdens haar begrafenis, maar dat mocht niet van zijn ouders. Nu had hij hem uit zijn hoofd geleerd zodat hij haar alles kon vertellen.
'Nu zit ik vast hier,' Hij keek even op en daarna weer naar het graf. 'Ik weet niet waar hier is, maar ik weet wel dat jij bij mij bent.' Daniel veegde een traan van zijn gezicht, hij wilde niet huilen. De pijn die hij voelde was nog vers, maar nog steeds wilde hij niet huilen waar zijn zusje bij kon zijn. Hij stond weer recht keek nogmaals naar het graf en fluisterde daarna.
'Vaarwel Sophia, rust in vrede, ooit zullen wij elkaar weer tegemoet zien.' Daniel slikte de brok in zijn keel weg en keek nog even naar het graf. Daarna draaide hij zich om en keek recht in de ogen van een persoon die voor hem stond. Hoe lang had die persoon achter hem gestaan? Hoeveel had die persoon gehoord van zijn woorden? Was de persoon wel echt? Daniel fronste zijn wenkbrauwen en keek de persoon heel lang aan.
'Wie ben jij?' Vroeg hij licht op zijn hoede. Meestal als ze een vreemde naam hadden dan waren ze niet echt. Hij keek even naar zijn eigen handen. Die voelde redelijk echt aan, het beeld dat hij zag voelde redelijk echt.
'Hoe lang sta je hier al?' Vroeg hij nu weer tegen de persoon. Ze leek niet te bewegen. Ze leek niet echt. Of was ze nu juist wel echt? Daniel sloot zijn eigen en probeerde zich alles op een rij te krijgen. Hij opende zijn ogen weer en nam een stap dichterbij. Hij stond nu nog maar een paar centimeter van de persoon af. Normale mensen zouden nu een soort energie kracht voelen, maar Daniel voelde niets. Moest hij dit verder gaan onderzoeken of het gewoon laten voor wat het was. Moest hij meer dingen aan haar gaan vragen of het gewoon hier bij laten. Hij kon natuurlijk ook gewoon weglopen. Hij keek kort naar de grond en daarna weer naar de persoon voor hem.
'Heb je mij net horen praten?' Vroeg hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Pierce
Admin
Lilith Pierce


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : YOUR DAMN CLOSED

Profile
Name: : Lilith Pierce
Age: : 18 years
Reason for placement: : Persoonlijkheidsstoornis: kan onverwacht agressief worden(kent geen verschil van vriend of vijand meer)

It's like i'm sleepwalking.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's like i'm sleepwalking.    It's like i'm sleepwalking.  Icon_minitime1zo sep 29, 2013 1:59 am

Staren, staren. Dat was het enige wat ze in haar kamer kon doen. Anders was het maar vervelen, al deed ze dat nu toch ook wel al. Een diepe zucht verliet haar keelgat. Dit was hier allemaal zo saai. Gelukkig had je altijd wel die relax plaats, anders ging je hier gewoon letterlijk dood van de verveling. Maar voor nu had ze geen zin in biljarten of wat dan ook. Nee, ze wou eens iets anders doen. Maar ze wist niet wat. Veel anders was er dan ook niet. Even sloot ze haar ogen, kroop dan van bed en ging de gang op, de mensen negeren die ze tegen kwam. Ze had op het moment geen zin in een gesprek. Luisterend naar de echo van haar voeten door de half lege holle gangen zorgde ervoor dat ze zich nog op iets kon concentreren. Haar lange bruine haren lagen sierlijk tegen haar rug en wiegde af en toe lichtjes heen en weer als ze een onverwachte draai maakte door een andere gang in te slaan. Nadat ze de deur had open gedaan om de tuin in te gaan stapte ze gewoon verder, op het moment zelf nog niet meteen een eindbestemming hebbend. Ze zal wel zien waar ze uit zal komen. Pas toen ze echt goed rondkeek merkte ze dat ze richting de begraafplaats ging. In het begin had ze helemaal geen zin om naar daar te gaan, maar toen ze daar een beweging zag was haar nieuwsgierigheid meteen gewekt, en kon niks haar meer tegenhouden. Dus stapte Lilith gewoon daar naar toe. Even trok ze vragend een wenkbrauw op toen ze zag dat er een jongen gewoon een steen daar bij legde. Wat was die van plan? Ze begon al half een stap te zetten toen hij daar begon te praten. Half in haar beweging bleef Lilith staan en luisterde onbeschaamd gewoon mee. En ze bleef ook staan wanneer hij recht kwam en recht voor haar stond. Kalm en rustig keek ze hem aan. 'Wie ben jij?' Vroeg de jongen licht op zijn hoede. Even zei ze helemaal niks. keek hem gewoon bedenkelijk aan. Schatte hem in, dat was namelijk een gewoonte van haar. En waarom keek hij naar zijn handen? " Ik heet Lilith" antwoorde ze uiteindelijk met haar melodieuze stem. 'Hoe lang sta je hier al?' Hm hoelang? Goh, het is niet dat ze de tijd in het oog had gehouden hoelang die speech van hem was geweest. 'Heb je mij net horen praten?' Vroeg hij zachtjes. Opnieuw zei ze niks. niet dat ze geen prater was, ze praatte juist wel maar hij deed gewoon zo vreemd... 'Ja, vanaf het begin van je speech tot het einde' zei ze, hem recht aankijkend al kwam hij wel dichterbij, ze zette geen pas achteruit. Waarom zou ze ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://swordandcross.actieforum.com
Daniel Slowayk

Daniel Slowayk


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 28-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Profile
Name: : Daniel Slowayk
Age: : 19
Reason for placement: : depersonalisatiestoornis, Pathologisch liegen, Automutileren

It's like i'm sleepwalking.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's like i'm sleepwalking.    It's like i'm sleepwalking.  Icon_minitime1ma sep 30, 2013 6:11 am

Daniel had zijn laatste woorden uit gesproken boven het zelf gemaakt graf van Sophia. Hij veegde zijn tranen droog terwijl hij nog even naar de steen keek en naar de wilde bloemen keek die hij voor haar had neer gelegd. Hij voelde een boosheid op komen in zich omdat hij die woorden nooit op haar echte begrafenis had mogen uitspreken. Hij was gek, hij was een idioot. Hij was niet goed genoeg voor de familie. Misschien moeten jullie hem op laten sluiten voordat hij andere kwaad doet of zich voortplant. De tranen van woede stonden in zijn ogen en hij hoorde de lieve woorden van zijn zusje door zijn hoofd suizen. 'Je bent niet gek, je bent ook geen idioot. Je bent bijzonder een bijzonder persoon en niemand in deze wereld kan vertellen dat hij bijzonder is. Zelfs ik ben niet bijzonder want ik ben net zo saai als die mensen die hier rond lopen.' Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij begreep ook wel dat Sophia hem niet wilde kwetsen en dat ze een ander woord dan gek zocht om hem te verklaren waarom iedereen zo raar deed. Maar ze nam wel de moeite, op haar jonge leeftijd nam zij de moeite om hem te troosten. Iets wat zijn ouders nooit zouden doen. Ondanks dat zijn zusje jonger was dan hem, was ze wijzer dan wie dan ook.

Daniel had zich om gedraaid en tot grote schrik zag hij dat er een persoon al die tijd mee had geluisterd met zijn speech. Hij veegde vlug zijn tranen weg en nam daarna een paar stappen naar haar toe. Hij begreep niet helemaal waar ze vandaan kwam, ze was er zo maar in eens. Daniel knipperde even met zijn ogen en keek haar toen nog eens aan. Hij herkende iets in haar wat hem beangstigde. Hij had haar verschillende vragen stelt die hij zelf al weer kwijt was. Hij zou nooit zoveel vragen tegelijk kunnen beantwoorden. Hij fronste lichtjes zijn wenkbrauwen toen hij eindelijk de herkenning vond die hem zo bang maakte. "Ik heet Lilith" Niet zij heet Sophia. Hij had naar voren gestapt om Sophia beter te bekijken.
'Maar hoe dan?' Vroeg hij zichzelf af. Hij ging nog dichterbij staan en bekeek haar eens goed. Hij begreep het niet. Hoe kon zij nou hier zijn. 'Ja, vanaf het begin van je speech tot het einde'
'Echt?' Vroeg hij zachtjes. Hij kijk om laag naar zijn eigen handen. Nee hij voelde zich niet vreemd of zo. Hij voelde zich niet los van zijn lichaam. Hij pakte de hand van Sophia en porde zachtjes met zijn vingers op haar huid. Dat was gewoon echt. Hij porde zachtjes over haar boven arm en uiteindelijk in haar wang.
'Maar dat kan niet.' Zei hij nog steeds ongelovig. Hij bleef maar zachtjes in haar wang porren en toen hij er uiteindelijk zeker van wist dat ze echt was sloeg hij zijn armen om haar heen.
'Gekkie, ik heb je zo gemist.' Zei hij tegen Sophia. Hij wist heel goed dat Sophia niet echt was omdat ze dood was, maar toch wilde hij ook niet geloven dat ze nu niet voor hem stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith Pierce
Admin
Lilith Pierce


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : YOUR DAMN CLOSED

Profile
Name: : Lilith Pierce
Age: : 18 years
Reason for placement: : Persoonlijkheidsstoornis: kan onverwacht agressief worden(kent geen verschil van vriend of vijand meer)

It's like i'm sleepwalking.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's like i'm sleepwalking.    It's like i'm sleepwalking.  Icon_minitime1do okt 03, 2013 12:48 am

Waarom Lilith onbewust naar de begraafplaats was gebracht wist ze niet. En als ze de jongen daar niet had zien staan, zou ze zich meteen weer omgedraaid hebben om ergens anders naartoe naar toe te gaan. Want de begraafplaats zou je stemming alleen maar verergeren De sfeer die daar hing was vreselijk. Het gaf je het gevoel dat je naar ej eigen graf zat te kijken in plaats van naar die van een andere onbekende. De hele tijd luisterde Lilith naar de speech van die jongen. Als Lilith hier niet als eerste in de kliniek terecht was zou zijn gekomen dan had ze nu kunnen denken dat hij die dode persoon misschien kende, maar al die personen dat hier lagen waren onbekenden in de wereld geweest. Dat had ze uit Seth kunnen krijgen. Al weet ze niet meer precies hoe. De jonge gast had zich dan omgedraaid en zo had Lilith gezien dat er enkele tranen op zijn wangen te zien waren. Waarom huilde hij nou voor een onbekende. Waarom gaf hij überhaupt zo’n goeie speech voor een onbekende. Toen hij vroeg wie ze was duurde het toch wel even voor ze zich voorstelde. Ze gaf dan ook eerlijk toe dat ze alles had gehoord. “echt?” Vroeg hij. Ze knikte. Lilith begon zich al af te vragen of hij wel in orde was, tot hij opeens haar hand vast nam en er in begon te prikken. Lilith haar reactie was:
……
Toen prikte hij in haar arm daar stopte het niet bij. Meteen daarna begon hij in haar wang te prikken. Wat is er mis met hem?! “wat ben je aan het doen.. ”Vroeg ze lichtjes op een droge manier. Lilith begon zich nu echt wel serieus af te vragen wat er mis was met hem. “maar dat kan niet’ zei hij ongelovig. Ze wou dan hem ook juist vragen wat niet kon, alleen was hij haar voor. Nog steeds porde hij haar en dan onverwacht sloeg hij zin armen om haar heen. Verbaasd keek ze hem aan. 'Gekkie, ik heb je zo gemist.' Zei hij. Lilith kon niet nog verbaasder kijken dan dat ze nu al deed “sophie?” normaal zou het geen enkele moeite kosten om te zeggen dat hij normaal moest doen, maar nu leek het alsof ze hem niet wou kwetsen, waarschijnlijk kwam dat door die speech en de tranen. “euhm sorry, maar je hebt de verkeerde persoon voor je. Ik ben Sophie niet, ik heet Lilith” probeerde ze hem zo goed mogelijk duidelijk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://swordandcross.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





It's like i'm sleepwalking.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's like i'm sleepwalking.    It's like i'm sleepwalking.  Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's like i'm sleepwalking.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sword&Cross :: Outside :: Cemetery-
Ga naar: