Sword&Cross
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Foutje&vraag

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Allison Harvard

Allison Harvard


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 28-09-13

Profile
Name: : Allison Catherine Harvard
Age: : 18
Reason for placement: : Obsessions, gets stuck in her dreamworld, automutilation.

Foutje&vraag  Empty
BerichtOnderwerp: Foutje&vraag    Foutje&vraag  Icon_minitime1za sep 28, 2013 10:32 am

Er zitten nogal wat typefouten en kromme zinnen in de informatietopics etc.
Vooral de verwoording van sommige regels is nogal vaag.
Ik ben te lui om die allemaal te gaan verbeteren, maar ok xD
Het subforum ''Fench'' moet in ieder geval naar ''Fence'' veranderd worden ;]
Aangezien het hek moet betekenen en niet -zoals urban dictionary zegt- Fench:
A mixture between being Fat and Hench (muscular.) Fench could also mean 'beefy' or 'chunky' perhaps.

Verder vind ik het systeem van strafpunten een beetje onduidelijk uitgelegd, en omdat ik niet nog een topic wil aanmaken verzoek ik hier om wat meer uitleg.
Wat gebeurt er precies bij 2 strafpunten? Wordt de patiënt dan gezegd: Goh, als je iemand anders verraadt vergeven we je dit weer?
En kan je dus van 1 strafpunt nooit afkomen of kan je altijd iemand verraden om weer naar 0 te gaan?

~Allycat out
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena Jones
Admin
Serena Jones


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 01-09-13

Profile
Name: : Serena Jones
Age: : 18 years
Reason for placement: : Paranoïde persoonlijkheidsstoornis & Syndroom van Capgras

Foutje&vraag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Foutje&vraag    Foutje&vraag  Icon_minitime1za sep 28, 2013 11:21 am

Eerst en vooral bedankt om de fouten te melden. Dit zal ik ook nog even melden aan mijn co-moderator aangezien zij de meeste van die topics heeft geopend.

Over het strafpuntensysteem:
Als een persoon toekomt op Sword&Cross krijgt die persoon meteen een elektronische horloge. Sword&Cross is een moderne instelling dus de horloges zijn zoals een hologram. Het is dus geen tattoo of brandwond. De horloge word op de huid van je pols gescand. Het is onzichtbaar. Het horloge verschijnt enkel als een bewaker je aanraakt.
De patiënt kan een strafpunt krijgen door het breken van één van de regels zoals; drugs bij zich hebben, alcohol, ongepaste manieren,...
Dan neemt de bewaker die je daarop betrapt je pols en scant een strafpunt op je horloge. Als een patiënt voor een lange tijd enkel maar beschikt over één strafpunt kan het zijn dat een bewaker je strafpunt terug weg scant. Omdat je bijvoorbeeld goed gedrag vertoont of nuttig informatie deelt met de bewakers.
Als de patiënt beschikt over 2 strafpunten word die persoon verantwoordelijk gesteld voor zijn gang. Dit zijn de gangen van de slaapkamers. Dus je word verantwoordelijk gesteld voor de gang waar jouw slaapkamer zich in bevind. De patiënt kan dan terug weer een strafpunt verliezen door overtredingen te melden van zijn gang. Dus als hij inderdaad iemand klikt. Dit wordt terug gezien als goed gedrag.

Hopelijk zijn al de vragen nu beantwoord. Als er nog iets onduidelijks is zeg je het maar en nogmaals bedankt om de fouten te melden. We zullen dit dan snel corrigeren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Harvard

Allison Harvard


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 28-09-13

Profile
Name: : Allison Catherine Harvard
Age: : 18
Reason for placement: : Obsessions, gets stuck in her dreamworld, automutilation.

Foutje&vraag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Foutje&vraag    Foutje&vraag  Icon_minitime1za sep 28, 2013 11:36 am

Okaay, thanks voor de uitleg, geloof dat ik het nu begrijp ^^
Yay voor klikspanen belonen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena Jones
Admin
Serena Jones


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 01-09-13

Profile
Name: : Serena Jones
Age: : 18 years
Reason for placement: : Paranoïde persoonlijkheidsstoornis & Syndroom van Capgras

Foutje&vraag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Foutje&vraag    Foutje&vraag  Icon_minitime1za sep 28, 2013 11:45 am

Haha dit topicje mag dan gesloten worden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Foutje&vraag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Foutje&vraag    Foutje&vraag  Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Foutje&vraag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sword&Cross :: Out of Character :: Vragen en ideeën :: Ideeën-
Ga naar: