Sword&Cross
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Daniel Slowayk

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daniel Slowayk

Daniel Slowayk


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 28-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Profile
Name: : Daniel Slowayk
Age: : 19
Reason for placement: : depersonalisatiestoornis, Pathologisch liegen, Automutileren

Daniel Slowayk Empty
BerichtOnderwerp: Daniel Slowayk   Daniel Slowayk Icon_minitime1za sep 28, 2013 8:34 am



Sword&Cross

Daniel Slowayk


Daniel Slowayk Mii4w5

Name: Daniel Slowayk
Age: 19
Gender: Male


Depersonalisatiestoornis
Depersonalisatiestoornis is alsof je los staat van jezelf. Het gevoel als je in een droom leeft. Iedereen kent wel die droom dat je ergens bent maar niet weet of alles wel echt is. Daniel leeft dagelijks daar in. Hij ziet van alles om zich heen gebeuren maar weet niet of het wel echt is. Daarom communiceert hij niet goed, want hij weet niet zeker of de persoon waar hij mee wilt praten wel echt is of niet.


Pathologisch liegen
Daniel moet liegen, hij kan niets anders dan liegen. Hij verzint verhalen om beter voor de dag te komen dan hij werkelijk is. Als hij de waarheid moet vertellen raakt hij in paniek en zal hij uiteindelijk toch weer een leugen verzinnen om zich beter te voelen.


Automutileren
Automutileren is een moeilijk woord voor zelf beschadiging. Daniel doet aan zelf beschadiging om zeker te weten dat hij nog leeft. De pijn die hij voelt, is namelijk niet de pijn zoals in een droom. Ook doet hij zichzelf pijn als hij weet dat hij iets stoms heeft gedaan en daar niet gemakkelijk uit komt.


PERSONALITY & HISTORY



Personality
Daniel is een heel aanwezig persoon. Hij praat niet heel veel, maar hij is wel altijd aanwezig. Hij doet nog al vreemde dingen af en toe. Hij kan zomaar op staan en weg lopen midden in een gesprek. Of hij kan ineens midden op het gang pad gaan zitten. Door dat hij zo in de droom wereld leeft kan hij soms moeilijk de onderscheid maken tussen de realiteit en de droomwereld. Maar gelukkig heeft hij ook betere dagen. Of nou ja betere dagen. Als hij meer bij de realiteit is dan kan hij nog al opschepperig zijn. Hij liegt heel veel en vind het ook moeilijk om het niet te doen. Hij komt dan ook een tikkeltje arrogant over.  Maar dit zijn alleen maar de min punten van hem. Hij heeft namelijk ook een hele goede kant. Hij is heel beschermend over de mensen waar hij van houd. Ook is hij de beste vriend die je maar kan hebben, ondanks zijn gebreken is hij namelijk heel trouw en zou hij nooit iemand met opzet pijn doen. Hij is liefdevol naar de mensen van wie hij houdt en hij is heel voorzichtig met houden van.

Histoy
"Ik wou dat ik kon huilen. Dagen lang kon huilen, niet meer zou stoppen met huilen. Ken je dat gevoel? Dat gevoel dat je vanbinnen vast houdt. Stevig beet heeft en je niet loslaat net zo lang totdat je er aan toe geeft. Ik zou willen dat het gevoel op zou houden. Dat ik gewoon mijn hoofd neer kon leggen, mijn ogen dicht zou doen en zal gaan slapen. Dat ik volgende morgen wakker word met het feit dat ik weet dat ik terug ben in de realiteit." De woorden die hij uitsprak waren maar zacht. Een zacht gefluister die bijna niet te horen was. 'Hoe ging je om met je ouders?' De man had haast niet geluisterd naar het verhaal van Daniel. Hij keek op, de man was omlijnd met een soort grauwe schijnsel.
"Prima." Loog Daniel. Niets van prima zat er bij. Zijn moeder haatte hem omdat hij nooit een keer normaal kon doen altijd loog. Zijn vader sloeg hem in elkaar als hij er achter kwam dat Daniel weer gelogen had. De meeste littekens op zijn lichaam had hij van het vechten met zijn vader en dat terwijl zijn broer gewoon toe keek. 'Waar ben je opgegroeid?'
"Australië, daarna ben ik hier heen verhuisd."
'Jeugd?'
"Prima." Loog Daniel opnieuw. Zijn jeugd was heel slecht geweest. Vaak was hij opgesloten geweest in zijn kamer. Werd hij in elkaar geslagen en als het even kon probeerde ze hem te vermoorden. Door dagen lang geen eten te geven of de ramen zo te sluiten dat er amper zuurstof door heen kwam. Daniel sloot kort zijn ogen en voelde een lichte tinteling door zijn lichaam gaan. Toen hij zijn ogen weer opende leek het alsof hij naar een vreemd beeld zat te kijken wat zijn lichaam was. Alsof je mee keek door de ogen van je personage uit je video game.
'Hoe was school voor je?' Vroeg de man weer aan Daniel. 'Prima.' Zei Daniel nog steeds op dezelfde monotoon als eerst. Hij heeft alleen zijn basis school gedaan. Toen hij vreemd gedrag vertoonde was hij van school gestuurd en toen hadden zijn ouders hem thuis gehouden. Hij heeft vooral zichzelf dingen geleerd uit boeken die hij uit de bibliotheek haalde. Hij was veel geïnteresseerd in geschiedenis en taal.
'Zijn er nog dingen die je wilt toevoegen Daniel?'
'Nee.' Misschien het feit dat hij dacht gek te worden. Of misschien het feit dat hij bang is dat er iets gebeurd. Maar al wat hij zei was nee. Hij wilde niet geholpen worden, niemand geloofde hem en dachten dat hij het om aandacht deed. Daniel keek naar de grond.
'Mooi dan zijn wij klaar, ga terug naar je kamer.' Daniel stond op en voelde de greep van de bewaker sterker worden om zijn arm. Daarna werd hij meegesleept naar zijn kamer.




[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena Jones
Admin
Serena Jones


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 01-09-13

Profile
Name: : Serena Jones
Age: : 18 years
Reason for placement: : Paranoïde persoonlijkheidsstoornis & Syndroom van Capgras

Daniel Slowayk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniel Slowayk   Daniel Slowayk Icon_minitime1za sep 28, 2013 8:36 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daniel Slowayk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sword&Cross :: In Character :: Registration :: Accepted-
Ga naar: